به مناسبت فرار رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام شد؛

برگزاری گفتمان دینی در بستر شبکه شاد چهاردانگه

چهاردانگه(پانا)- معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه از برگزاری گفتمان های دینی مجازی در مدارس با محوریت نماز، فرهنگ انتظار و مهدویت، وظیفه شیعیان در عصر غیبت، جوان اخلاق و دستاورد های انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گفتمان دینی در بستر شبکه شاد چهاردانگه

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، علی‌محمد مزیدلو با اعلام این خبر گفت: در هفته‌ی اول بهمن‌ماه برگزاری گفتمان‌های دینی مجازی با محوریت نماز، دین و زندگی، فرهنگ انتظار مهدویت، ویژگی های دوره جوانی، اخلاق و دستاورد های انقلاب اسلامی در بستر شبکه شاد با هماهنگی معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش چهاردانگه برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
مزیدلو با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دینی گفت: شکل‌گیری باورهای دینی و اعتقادات جوانان نیازمند خودشناسی، خودباوری، زمینه‌سازی و تجمیع افکار سازنده است که با برگزاری گفتمان‌های دینی با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین به‌صورت مجازی در بستر شبکه شاد می‌توان در این راستا گام برداشت.
این مقام مسئول گفت: هدف از برگزاری این گفتمان‌های دینی در مدارس تقویت بنیه دینی و رفع شبهات فکری دانش‌آموزان خواهد بود.
گفتنی است: بیش از ۱۰۰ جلسه در زمینه برگزاری فعالیت گفتمان‌های دینی در سال گذشته در مدارس منطقه چهاردانگه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار