با همت مربیان و اعضای تشکل پیشتازان البرز ؛

رادیو قلم چی افتتاح شد ( این خبر نوعی رپورتاژ محسوب می شود نام موسسه و تبلیغی برای قلم چی است )

کرج (پانا)- ذوالفقار خانی مربی تشکل پیشتازان دبیرستان قلم چی ناحیه 3 کرج از افتتاح رادیو قلم چی که با تلاش و همت دانش آموزان وعوامل اجرایی این آموزشگاه راه اندازی شد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رادیو قلم چی  افتتاح شد ( این خبر نوعی رپورتاژ محسوب می شود نام موسسه و تبلیغی برای قلم چی است )

ذوالفقار خانی مربی تشکل پیشتازان دبیرستان قلم چی در گفتگو با پانا افزود: با تلاش و همت دانش آموزان پیشتاز دبیرستان قلم چی بار دیگر نوجوانان هنرمند، ذوق و هنر خویش را با بیان شیوا در رادیو قلم چی اینگونه رقم زدنند تا دوستی،عشق و صمیمیت را با صدای زیبایشان به گوش دیگر دانش آموزان البرزی برسانند.

ذوالفقار خانی عنوان کرد: با استعداد یابی دانش آموزان در زمینه گویندگی و با همفکری و همکاری مدیر و معاون پرورشی دبیرستان ، موفق به افتتاح رادیو قلم چی دراین آموزشگاه شدیم.

وی افزود: برای هدایت نسل نوجوان در فضای مجازی و با هدف رشد و تعالی هنر گویندگی دانش آموزان، رادیو قلم چی را به سمت و سوی هنر ماندگار صدا راه اندازی کرده ایم.

این مربی یاد آور شد: از بین حدود 300 داوطلب شرکت کننده ، تعداد 35 دانش آموز منتخب و به عنوان عضو ثابت این رادیو معرفی شدند.

ذوالفقارخانی در ادامه گفت: خوشبختانه با استقبال بی نظیر دانش آموزان و اولیا مدرسه روبه رو شدیم و روز به روز شاهد پیشرفت دانش آموزان در این زمینه بوده ایم .

در ادامه مهناز ابهری مدیردبیرستان قلم چی ضمن تشکر از عوامل اجرایی این برنامه ، اذعان داشتند که همراهی و استقبال مدیر و معاون سازمان دانش آموزی استان از رادیو قلم چی باعث ایجاد انگیزه و رشد روز افزون در دانش آموزان خواهد بود که در این رابطه کمال سپاس گزاری را از ایشان داریم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای این دانش آموزان گفت: امید است که خداوند دستان دعای همه این نوجوانان را به عرش اجابت نزدیک تر گرداند.

قابل ذکر است که دبیرستان قلم چی با حدود ۷۰۰دانش آموز جزء مدارس تمام تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار