معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مدارس زنجان:

بخش اصلی شخصیت انسان‌ها در دوران مدرسه ساخته می‌شود

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، هیئت همراه و مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدرسه شهید بیگلی ناحیه 1 و از مدرسه استثنایی رودکی زنجان، دیدن کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بخش اصلی شخصیت انسان‌ها در دوران مدرسه ساخته می‌شود

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی در این دیدار گفت: «از تمامی همکاران تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت، آموزش به صورت با کیفیت ادامه یافت.»

وی افزود: «اجازه دهیم کودکان به طور طبیعی و متناسب با ذاتشان رشد کنند؛ لزوما کودکان باهوش انسان‌های خوشبخت و شادی نیستند. ضروری است کودکان سهمی در امور منزل داشته باشند تا در آینده با توجه به توانایی‌هایشان بتوانند در جامعه مسولیت‌پذیر باشند.»

حکیم زاده در اشاره به شخصیت پذیری دانش‌آموزان گفت: «بخش اصلی شخصیت انسان‌ها در این دوران مدرسه ساخته می‌شود، باید خود‌پنداری مثبت در کودکان ایجاد کنیم و نباید انتظار بسیار بالا از فرزندانمان داشته باشیم.»

حکیم زاده از همراهی اولیا با مدارس در ایام کرونا قدردانی و تشکر کرد.

معاون آموزش ابتدایی در بازدید از مدرسه‌ استثنایی رودکی گفت: « رسیدن به دانش‌آموزان استثنایی یک موهبت الهی است. این دانش‌آموزان و اولیای آنها نیازمند توجه بیشتر هستند.»

وی ضمن تشکر از دستاوردهای دانش‌آموزان استثنایی گفت: «دستاوردهای دانش‌آموزان کشور و خصوصا استان زنجان قابل ستایش است و نشان از تلاش بی‌وقفه‌ مسئولین و مربیان این مدارس دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار