نام اولین خرید زمستانی استقلال لو رفت

قلب‌های آبی بی جواب نمی‌ماند

تهران (پانا) - از حرکت‌ها و پالس‌هایی که از اصفهان می‌رسد، مشخص است که استقلالی‌ها بدنبال جذب هافبک ذوب آهن هستند و او نیز با آغوش باز پیوستن به استقلال را پذیرفته است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نام اولین خرید زمستانی استقلال لو رفت

هر چند فصل نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما سرمربی‌های لیگ برتری لیست خرید خود را به باشگاه‌هایشان داده‌اند و از دل همین لیست‌ها اخبار و شایعاتی هم به بیرون درز پیدا می‌کند که برخی از آنها تبدیل به واقعیت می‌شود.

استقلال که نیم فصل اول لیگ برتر را با نتایج سینوسی پشت سر گذاشته و هفته گذشته از شکست سنگین در دربی با خوش‌شانسی فرار کرد، طبق برنامه‌های محمود فکری در نیم فصل تقویت خواهد شد تا نقاط ضعف این تیم برطرف شود و جای بازیکنان جدا شده در زمستان را بازیکن‌هایی بگیرند که کیفیت بالاتری از آنها دارند.

پس از اینکه فرشید باقری رسما از سوی محمود فکری از استقلال کنار گذاشته شد و هرویه میلیچ هم بدون هماهنگی با باشگاه و به علت عدم پرداخت حقوقش تهران را ترک کرد، جای خالی این دو بازیکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال است و در همین مسیر براساس شنیده‌های چند وقت اخیر، با درخواست محمود فکری، استقلالی‌ها بدنبال جذب میلاد جهانی هافبک پا به سن گذاشته ذوب آهن اصفهان رفته‌اند.

البته تا به این لحظه باشگاه استقلال و ذوب آهن وجود این پیشنهاد را به صورت رسمی تایید نکرده‌اند اما نکته جالب توجه حرکات میلاد جهانی در اینستاگرامش است. این هافبک 31 ساله که سابقه بازی برای تیم‌های « مقاومت ساری، صنعت ساری، مس کرمان، گسترش فولاد تبریز، خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان » را در کارنامه دارد، طی روزهای اخیر واکنش جالبی به درخواست هواداران استقلال برای پیوستن به این تیم نشان داده است.

هواداران استقلال با حضور در صفحه اینستاگرام میلاد جهانی، از او درخواست کرده‌اند که پیشنهاد تیمشان را قبول کند و آبی‌پوش شود و این بازیکن هم بر خلاف بسیاری از فوتبالیست‌ها که پاسخ کامنت‌ها را نمی‎‌دهند، با قلب آبی پاسخ درخواست هواداران استقلال را می‌دهد تا نشان دهد بی‌میل نیست که در 31 سالگی به پیراهن استقلال برسد و در این مسیر باشگاه استقلال است که باید بتواند رضایت تیم بحران‌زده ذوب آهن اصفهان را جلب کند. میلاد جهانی تابستان سال جاری از صنعت نفت به ذوب آهن پیوسته است و تا تابستان 1401 با این تیم اصفهانی قرارداد دارد.

البته نباید فراموش کرد که میلاد جهانی ستاره چشم‌گیری در فوتبال ایران نبوده که هواداران استقلال برای حضور او در استقلال روزشماری کنند و علت این محبوبیت به چند هفته پیش برمیگردد که این بازیکن توانست در دقیقه 89 دروازه پرسپولیس را در تهران باز کند و باعث شود تا رقیب سنتی استقلال در دیداری خانگی امتیاز از دست بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار