بررسی 1992پرونده گزینش در آموزش و پرورش کاشان

اصفهان(پانا) - کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان اعلام کرد پرونده های گزینش یک هزار و ۹۹۲ نفر از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی بررسی شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 1992پرونده گزینش در آموزش و پرورش کاشان

ارسلان همای نیکفر در گفت و با پانا اظهار کرد: مجموع این پرونده ها، ۱۶۴ تحقیق مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و استخدامی به آزمایشی و ۱۵۸ تحقیق نیز در راستای استخدام پیمانی و پرونده قراردادی داوطبان بوده است.

وی افزود: داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و طرح خرید خدمات آموزشی با 938 پرونده بیشترین تعداد را داشت و ۸۶ تحقیق مربوط به جذب سرباز معلم، ۲۲ مورد پرونده تحقیق جذب معلمان به صورت حق التدریس و ۱۰ تحقیق ویژه از دیگر پرونده ها بوده است.

وی اظهار کرد: بررسی ۴۵۶ پرونده تحقیق از دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و ۱۵۸ تحقیق از سایر استانها در کارشناسی گزینش آموزش و پرورش کاشان بررسی شده است.

وی تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان، نظارت بر عملکرد حدود ۱۳۰ مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی و حدود ۷۰ موسسه علمی زبانهای خارجه و تقویتی کنکور را بر عهده دارد.

وی افزود: بنا به آموزه های مدیریت بعد از اعلام نتایج قبولی چند برابر ظرفیت و مصاحبه‌های تخصصی، تحقیق و مراجعه به معرف‌ها و منابع تحقیق انجام می شود تا درستی اطلاعات ارائه شده توسط داوطلب در مراحل تکمیل فرم استخدامی و مصاحبه ثابت شود.

کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: ملاک‌های گزینش نیروی انسانی براساس اهداف، فرهنگ و ارزش‌های جامعه تعیین می شود که یکی از مهم‌ترین معیارهای گزینش نیروی انسانی که اهمیت بسیار دارد، پایبندی افراد به اصول و آرمان‌های آن کشور و سازمان مربوط است.

همای نیکفر تصریح کرد: در کشور ما پایبندی به قوانین و نظام جمهوری اسلامی، ارزش‌های معنوی و اسلامی و ارزش‌های اخلاقی جامعه در گزینش افراد مؤثر است. همچنین بررسی پیشینه و عملکرد افراد و سابقه کیفری آنها برای واگذاری مسوولیت در هر زمینه‌ای یک عمل عقلانی و ضروری به نظر می‌رسد.

خبرنگار : سید جلال جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار