یک روز دیگر بدون مرگ کرونایی در خراسان شمالی

بجنورد(پانا ) - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: بر اساس نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده در شبانه‌روز منتهی به ظهر شنبه، ۲۷ دیماه، هیچ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان نباخته است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
یک روز دیگر بدون مرگ کرونایی در خراسان شمالی

به گزارش از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر سیداحمد هاشمی روز شنبه اظهار داشت: البته در ۲۴ ساعت مزبور ۱۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند، که با احتساب این افراد شمار بستری شدگان دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در استان به ۱۲۷ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم نسبت به شیوع کرونا ابراز نگرانی و تاکید کرد: با اعمال محدودیتهای اخیر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کاهش یافته است اما همچنان شرایط مستعد تغییر است و به هیچ وجه نباید وضعیت را عادی انگاشت.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری و همراهی با ستاد کرونا تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و پرهیز از رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی، حضور در پاساژها، نانوایی ها، بانک ها و ادارات است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داد و بنا بر اعلام مسوولان بهداشتی اکنون در وضعیت زرد و آبی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار