وبینار مدیرکل آموزش و پرورش تهران با موضوع ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست تخصصی ساماندهی نیروهای منطقه ۳، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و قدردانی از تلاش ایثارگونه جامعه فرهنگی کشور، توجه به تامین و جانمایی درست و اصولی منابع انسانی در آموزش و پرورش را بسیار ضروری و مهم دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وبینار مدیرکل آموزش و پرورش تهران با موضوع ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه3، نشست تخصصی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 3 (برای سال تحصیلی 1400- 1401) با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، پری‌سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه3، عدالت آذر، رئیس گروه طرح و برنامه و نمایندگان حوزه معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، معاونین آموزشی و کارشناس مسئولان و کارشناسان مقاطع تحصیلی، امور اداری، آمار و فناوری به صورت آنلاین، گفتگوی مجازی برگزار شد.

فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و قدردانی از تلاش ایثارگونه جامعه فرهنگی کشور، توجه به تامین و جانمایی درست و اصولی منابع انسانی در آموزش و پرورش را بسیار ضروری و مهم توصیف کرد.

وی در ادامه افزود: حتما نیازهای ویژه منطقه در حوزه ابتدایی، متوسطه، فنی حرفه ای، مشاوره، تربیت بدنی و سایر حوزه ها به صورت ویژه رصد شود و نیروی انسانی در این زمینه ها ساماندهی شود.

سپس ماجدی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه (س) و خداقوت به همکاران و کارشناسان مقاطع در منطقه گفت: در خصوص ساماندهی نیروی انسانی که سال گذشته انجام شد و به اتمام رسیده، فقط اشکالاتی باقی مانده که با مساعدت اداره کل امید داریم رفع شود. همکاران ما با قوت آمادگی لازم برای ساماندهی سال تحصیلی آینده را دارند.

وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: معاونین و کارشناس مسئولان مقاطع در جلسه حضور دارند و پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستند.

در این نشست معاونین آموزشی و کارشناس مسئولان منطقه و نمایندگان معاونت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز به بیان دیدگاه های تخصصی خود در زمینه نیروی انسانی و بررسی آمار و اطلاعات موجود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار