اصلاح آیین‌نامه حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب و همچنین اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح آیین‌نامه حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد

به گزارش دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار در سفر به استان خراسان جنوبی از واحدهای فردوس و طبس بازدید و با کارکنان و اساتید این واحدها دیدار و گفت و گو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اصلاح چارت‌های ادرای دانشگاه، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداری با سابقه پنج سال به بالا دانشگاه آزاد اسلامی به رسمی قطعی در حال انجام است

وی قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب، اصلاح آئین نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.

در ادامه دکتر غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، گزارشی از وضعیت و امکانات واحد فردوس ارائه کرد و گفت: واحد فردوس دارای امکانات مناسب و پتانسیل عالی برای جذب دانشجویان بیشتر است، اما نبود امکانات ریلی و هوایی و دوری از مراکز پرجمعیت کشور، باعث رکود دانشجو بوده و نیاز به مساعدت در حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی دارد تا بتوانیم درآمدزایی بیشتری داشته باشیم.

ساخت سرای دانشجویی، تأسیس مرکز مشاوره بالینی جهت حفظ و توسعه رشته‌های روانشناسی تا مقطع دکتری، ساخت سلف سرویس مناسب دانشجویان در واحد و توسعه مزرعه نمونه کشاورزی را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: انجام این طرح‌ها نیاز به تخصیص بودجه از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار