صادق خرازی: نباید انتخابات را تحریم کرد

تهران (پانا) - دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه قهر و تحریم برخی در مجموعه اصلاحات این بلا را سر کشور آورد و نتیجه آن شده که در چند ماه اخیر شاهد مجلسی هستیم که هر مصوبه‌اش، کاهش توان ملی و کاهش قدرت بازدارنده مردم ایران است و بی‌تفاوتی موجب رشد کسانی است که تفاوت بین دوغ و دوشاب را نمی‌دانند. 

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
صادق خرازی: نباید انتخابات را تحریم کرد

به گزارش روابط عمومی حزب ندای ایرانیان، صادق خرازی در همایش با تشریح فعالیت های سال گذشته حزب ندای ایرانیان گفت: سال گذشته تلاش‌های زیادی در حزب انجام شد و بیشترین تلاش و بیشترین همت در حوزه هیات اجرایی و دفتر سیاسی و معاونت سیاسی انجام شد. اکنون در آستانه انتخابات هستیم، امروز اردوگاه به هم ریخته اصلاحیون را ببینید و بنگرید که فاتحان روز بدر و حنین امروز در پی غرامتهای گستاخانه بدر، چگونه یک امت و ملت را به زبونی و بدبختی کشاندند. گویا تاریخ هر لحظه تکرار می‌شود و این تکرار تاریخ دردآور و سخت است چرا مردم اینگونه باید هزینه‌های حضور مخلصانه خود را بدهند.

وی ادامه داد: ماه‌های زیادی است که دوستان ما در حزب در تکاپو و تلاش هستند که آینده انتخابات ریاست جمهوری چه می‌شود. ایجاد اتحاد و وحدت هدف اصلی اردگاه اصلاحات است. هدف اول ما این است که بتوانیم در اردوگاه اصلاحات اتحاد و وحدتی مبتنی بر عقلانیت کامل و خرد ورزی تمام ایجاد کنیم. اگر این خردورزی و عقلانیت که تنها راه حل مشکلات ملی ماست عملی شود بدون تردید در یک وحدت کامل به یک شخصیت سیاسی و شخصیت ملی خواهیم رسید و اگر نتوانیم به چنین وحدتی دست یابیم ترجیح می‌دهیم حزب ندای ایرانیان خود وارد میدان شود و کلام، بیان، عرضه و فکر خود را بیان کند چون در میان حزب ده‌ها جوان مستعد هستند که می‌توانند کشور را اداره کنند.

خرازی افزود: اولین گام ما وحدت برای رسیدن به نقطه مشترک است و در صورتی که دوستان ما نخواهند چنین استراتژی و اصول و مبنایی را بپذیرند در مرحله جدیدی در سخن مستقیم با مردم وارد میدان می‌شویم و حرفمان را خواهیم زد. چون مسئولیت اخلاقی دارم نمی‌توانم از فردی که در ذهنم است نام ببرم اما شما می‌دانید آن فرد کیست و نمی‌خواهم از حالا مشکل مضاعفی ایجاد کنم در مورد خودم سوالات زیادی است. در مرحله اول باید به اتحاد دست یابیم اگر به وحدت رسیدیم با همه قدرت در چارچوب یک فکر مشترک عمل خواهیم کرد؛ اگر نتوانستیم مجموعه نهادهای مختلفی که در حزب است یک جمع بندی داشته باشند مطمئناً در چارچوب آن جمع‌بندی تلاش مورد نیاز را انجام خواهیم داد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان به شخصیت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما سلیمانی دوران جنگ، سلیمانی دوران فرماندهی، سلیمانی شرق کشور، سلیمانی پشتیبانی و سلیمانی قدس داریم وقتی ایشان به قدرت فرماندهی سپاه قدس رسید سپاه قدس چیزی به نام اندیشه مقاومت در درون خود نداشت و تفکر مقاومت مربوط به دوره شهید سلیمانی است. ما می‌گفتیم باید از ملت‌های آزادی بخش و از روند اندیشه‌های رهایی‌بخش در دنیا حمایت کنیم سلیمانی تفکر بزرگی ایجاد کرد و آن هم مقاومت بود؛ مهم‌تر این که در جغرافیای سیاسی که می‌اندیشید مقاومت را به دولت‌سازی رساند. در عراق و سوریه علی رغم اینهمه مشکلات دولت‌سازی کرد.

صادق خرازی با طرح این سوال که چه بر سر اردوگاه اصلاحات آمد؟، گفت: چه اتفاقی در اردوگاهمان افتاد آن هم از سال ۸۳ و ۸۴ و این هم ۹۶ به بعد، کشور را با کلید دستمان شروع کردیم و بدترین اهانت‌ها به شخص اول کشور شد که نتیجه‌اش را دیدیم مشت خواباندن پهلوانی نمی‌خواهد. امروز اصلاحات در وضع خوبی نیست. سال گذشته حزب ندای ایرانیان یکی از معدود احزابی بود که فریاد می‌زد نباید انتخابات را تحریم کرد باید در انتخابات حضور داشت؛ قهر و تحریم برخی در مجموعه اصلاحات این بلا را سر کشور آورد و نتیجه آن شد که شما در چند ماه اخیر شاهد مجلسی هستید که هر مصوبه‌اش، کاهش توان ملی و کاهش قدرت بازدارنده مردم ایران است و این نتیجه بی‌تفاوتی دولت آقای روحانی و اصلاح‌طلبان و در نهایت رشد کسانی است که تفاوت بین دوغ و دوشاب را نمی‌دانند.

وی اضافه کرد: اگر پارسال آقایان در انتخابات شرکت می‌کردند و یک فراکسیون قوی اصلاحاتی در مجلس بود و توان صحبت و بازسازی فکر و اندیشه را داشت، آیا این گونه می‌شد؟ چه اتفاقاتی که در کشور رخ داده و چه فرصت‌های طلایی که در کشور از دست داده‌ایم و موجب آبادی کشورهای پیرامونی شده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در سه دهه گذشته اقتصاد ایران یک سوم اقتصاد چین دیده می‌شد و بعد به یک سی و هفتم رسیده و دو سال است که اقتصاد ایران در برابر چین یک ۶۵‌ام می‌شود. به کجا داریم می‌رویم و سرشت و سرنوشت ملت را به کجا می‌بریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار