پیام فرماندار و مدیر آموزش و پرورش قرچک به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

قرچک (پانا)- بهمن خطیبی فرماندار قرچک و رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، بر ضرورت همکاری همگانی و مشارکت‌های مردمی برای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندار و مدیر آموزش و پرورش قرچک به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

در متن این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ أَمْرُهُمْ شُورى‌ بَیْنَهُمْ»
بی‌گمان آموزش و پرورش بعنوان یکی از ارکان مهم توسعه در جوامع، بدون مشارکت و حضور همه‌جانبه مردم، مسئولان، نخبگان، نهادهای مدنی و اجتماعی نمی‌تواند به اهداف متعالی و بلندمدت خود دست یابد.
از این‌رو برای استفاده بیشتر و بهتر از خرد جمعی، شوراهای آموزش و پرورش تشکیل شد تا با همراهی و اهتمام تمامی دوستداران علم و ادب، افق‌های روشن کسب دانش و معرفت پیش‌روی فرزندان ایران اسلامی ترسیم شود.
اکنون ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش؛ همفکری و همراهی تمامی اعضا از جمله امام جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر رؤسای ادارات و نهادها، فرهنگیان، خیرین، نخبگان، اولیای دانش آموزان و فعالان سمن‌ها در پیشبرد برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین را ارج نهاده و از خدمات ارزشمند و حضور مؤثر عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.
در پایان امیدواریم که با مساعدت و دلسوزی بیش از پیش همگان با بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات موجود شهرستان، گام‌های مؤثری در جهت رفع کاستی‌ها و تنگناهای موجود و ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی برداشته شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار