مدرسه 6 کلاسه شهید سلیمانی در روستای بنارو چابهار افتتاح شد

زاهدان (پانا) - مدرسه 6 کلاسه شهید سلیمانی در روستای بنارو از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و نماینده خانواده شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 6 کلاسه شهید سلیمانی در روستای بنارو چابهار افتتاح شد

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار کرد: امروز در اکثر نقاط کشور شاهد برکات انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: یکی از ارزشمندترین مولف‌ها که انقلاب اسلامی آن را احیا کرد، تفکر جهادی و بسیجی است و اکنون در هر نقطه‌ای حادثه ای اتفاق بیفتد مردم و گروه های جهادی و خیرین با این روحیه بسیجی در آنجا حضور دارند و به تکلیفشان عمل می کنند.

سردار حسن زاده ادامه داد: مردم ایران باید از شرایط بهتر و مطلوب‌تری برخورد باشند و قطعا به فضل الهی، روحیه جهادی و به برکت خون شهدا و به خصوص خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آینده نه چندان دور شاهد این خواهیم بود که هیچ منطقه ای در ایران عزیز محروم نباشد و فرزندان مان با بهترین امکانات تحصیل کنند.

سردار امام قلی نماینده خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر کسی به خدا ایمان بیاورد و عمل صالح انجام بدهد خداوند او را محترم و عزیز می دارد؛ خداوند مهر و محبت شهید سلیمانی را در دل مردم انداخت که نه فقط مردم ایران بلکه حتی مردم سوریه و عراق و ... نیز حاج قاسم را دوست می دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یاری رسان مستضعفان جهان است، افزود: تفکر و رفتار سردار سلیمانی موجب عزت دولت و مردم ایران شد چرا که در راه خداوند مخلصانه قدم برداشت و بی ریا خدمت می‌کرد.

مسئول گروه جهادی شهدای تفحص گردان ۴۰۷ امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: این واحد آموزشی 6 کلاسه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

کارخانه تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم که در این فصل از سال دانش آموزان روستای بنارو می توانند از امکانات آموزشی بهتری جهت فراگیری علم و دانش بهره مند شوند.

وی افزود: علاوه براین مدرسه این گروه جهادی 2 خانه مسکونی برای افراد نیازمند و 18 چشمه حمام و دستشویی نیز در روستاهای سیستان و بلوچستان احداث کرده است.

گفتنی است گروه جهادی شهدای تفحص گردان ۴۰۷ امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در این مراسم تعدادی جهزیه به زوج‌های جوان و همچنین بسته‌های نوشت افزار به دانش آموزان این مدرسه اهدا کرد.

خبرنگار: محمد سعید جدگال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار