برگزاری وبینار آموزشی مدیریت بحران کرونا ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا)- وبینار آموزشی مدیریت بحران کرونا در فضای مجازی شاد برای مدیران و مشاوران مدارس ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار آموزشی مدیریت بحران کرونا  ناحیه دو شهر ری

عباسپور کارشناس مشاوره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مشاوران ومدیران مدارس گفت: برگزاری طرح همدل، طرح صدای مشاور و قرار دادن شماره تماس کلیه مشاوران در گروههای دانش‌آموزی شاد مدارس جهت شناخت سریع و به موقع نیازها، مشکلات و دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با فرایند آموزشی و پرورشی اولیاء از جمله اقدامات سال تحصیلی ما بوده است.

او در ادامه گفت: جهت تسهیل‌گری در ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز دانش‌آموزان، اختصاص گروههای ۲۰ نفره از مدیران به هر یک از کارشناسان هسته مشاوره تا تعاملی دو سویه بین مدیران مدارس و کارشناسان هسته مشاوره برقرار شود .

عباسپور خاطر نشان کرد: در اجرای طرح غربالگری مدارس( با هدف معرفی دانش‌آموزان در معرض آسیب) تاکنون ۱۲۰۰ دانش آموز نیازمند به خدمات مشاورهای توسط مدیران مدارس شناسایی و به واحد مشاوره معرفی شده‌اند.

او در پایان افزود: مشاوره حضوری و غیر حضوری توسط کارشناسان هسته مشاوره، عضویت ۳۴۸ دانش‌آموز همیار مشاور در پیام رسان شاد و عضویت ۸۵ رابط مشاور در گروه رابطان مشاوره استان در پیام رسان شاد از دیگر فعالیتهای این کارشناسی بوده و امیدواریم با همت مشاوران ومدیران مدارس بتوانیم در این عرصه خطیر کارهای بیشتری انجام دهیم.

خبرنگار: محمد حسین حمزه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار