تجلیل از رتبه های برتر کنکور 1399 شهرستان پردیس و دارنده مدال طلا در المپیاد جغرافیا

پردیس (پانا) - از 13 دانش آموز ممتاز با رتبه زیر 100 کنکور سراسری و فاطمه حیدری، برنده مدال طلای المپیاد جغرافیا با اهدای لوح تقدیر، هدیه و تندیس یادبود شهید سلیمانی توسط آموزش و پرورش پردیس، تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه های برتر کنکور 1399 شهرستان پردیس و دارنده مدال طلا در المپیاد جغرافیا

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، مراسمی با میزبانی ناحیه بسیج شهرستان پردیس و مدیر آموزش و پرورش در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان، معاونان آموزشی و پرورشی و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.

رضایی فرماندار شهرستان پردیس ضمن تبریک و خوش‌آمد‌گویی به حاضرین گفت: یکی از مهمترین وظایف ما حمایت از آموزش و پرورش و هدایت دانش‌آموزان است تا بتوانند نقش خویش را در توسعه علمی کشور ایفا کنند.

در این مراسم سرهنگ حمزه‌خانی با گرامی‌داشت یاد سردار سلیمانی آمادگی خود را جهت حمایت و برقراری ارتباط با بخش صنعت برای علاقه‌مندان اعلام کرد.

مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش پردیس نیز با تبریک به حضار گفت: استعداد برتر و نخبه بودن یک مزیت نسبی است، اما این مزیت تعهد می‌آورد و جامعه انتظار بیشتری از آنها خواهد داشت.

حسنوند افزود: اگر قرار باشد اتفاقی در جامعه روی دهد، نخبگان موتور محرکه آن خواهند بود و خوشبختانه در چندسال اخیر توجه بسیاری به نخبگان شده است.

او در ادامه اظهار کرد: اخلاق مداری و توجه به آموزش دینی جهت موثر بودن در جامعه و حل مشکلات پیش رو مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار