جلسه شورای دانش آموزی و مشاوران مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد

یزد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در خصوص مهم شمردن مشورت با جوانان و دانش آموزان گفت مدیری موفق است که از مخاطبانش نظر بگیرد و در اداره امور از ایده های دیگران استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای دانش آموزی و مشاوران مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد

زهره امیرچقماقی بیان کرد: وسعت دید و تحلیل شما دانش آموزان بسیار زیاد است و نکاتی را بیان می کنید که شاید از دید افراد باتجربه پنهان مانده است، بنابراین باید این جلسات به صورت برنامه‌ریزی شده و مستمر ادامه داشته باشد.

وی وظایف و مسئولیت های سنگین مجلس شورای دانش آموزی را بیان کرد و گفت: باید ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ارائه ابتکارات و خلق آثار ماندگار ترغیب شود تا جامعه ای پر از امنیت، عشق، شادابی و پیشرفته در تمام زمینه‌ها داشته باشیم.

" امیرچقماقی " ضمن بیان ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین افزود: مدارس با ید ارتباط دانش آموزان با آموزش و مفهوم واقعی تربیت را برای همه دانش‌آموزان ارائه کنند تا نقشه راهی برای آنها در زندگی ترسیم شود.

وی با اشاره به شرایط جدیدی که ویروس کرونا در مدرسه به وجود آورد گفت: آموزش و پرورش از یک سیستم سنتی به یک سیستم مدرن و جدید تبدیل شد و بزرگترین قدمی که در این فرصت کوتاه انجام داد، ایجاد شبکه شاد دانش آموزی بود که این اقدام وزارت آموزش و پرورش قابل تشکر است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه به خصوص والدین و دانش آموزان ارزش و اهمیت حضور وجود معلم را در فضایی جدید درک کردند و فهمیدند معلمان زحمت های بسیاری را در سال تحصیلی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان متقبل می‌شوند.

وی به معرفی طرح شهید شناسی در مدارس پرداخت و گفت: هدف از این طرح شناسایی و معرفی شهیدان و زندگینامه آنها برای دانش‌آموزان است تا نحوه زندگی آنها چراغ راهی برای زندگی ما باشد.

وی افزود: شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک باید الگویی برای دیگر دوستانتان باشید و آنها را برای رسیدن به درجات عالی علمی و معنوی تشویق کنید.

قابل ذکر است ، دانش‌آموزان در این جلسه ضمن معرفی خود ، صمیمانه نظرات و پیشنهادات و درد و دل‌های همسالانشان را از مدرسه ، معلم و ... عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار