تدوین سند «مدرسه و سلامت روان دانش آموز»به همت نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور

ابرکوه (پانا) - «مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز» به عنوان موضوع سند نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی انتخاب و با همت تمامی نمایندگان، سند با کیفیت قابل قبولی تدوین شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تدوین سند «مدرسه و سلامت روان دانش آموز»به همت نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور

علی فرهمند نماینده دانش آموزان استان یزد و نائب رئیس و مخبر کمسیون فرهنگی مجلس دانش آموزی کشور در گفت و گو با پانا گفت: با اکثریت آرای نمایندگان، «مدرسه و سلامت روان دانش آموز» به عنوان موضوع سند نهمین دوره مجلس دانش آموزی انتخاب و با همت تمامی نمایندگان، این سند با کیفیت قابل قبولی تدوین شد.

علی فرهمند افزود: دستاوردی که به عنوان زحمت های شبانه روزی دو ساله نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور شکل گرفت و عنوان این سند باتوجه به نیازهایی که مجلس دانش آموزی احساس کرد رای گیری شد و با بیشترین رای سند مدرسه و سلامت روان دانش آموز عنوان گرفت و سپس کارگروه تدوین سند توسط نمایندگان شکل گرفت و برای کارگروه هیات رئیسه تعیین شد و مسئولین آموزش و پرورش در کنار ما قرار گرفتند تا بتوانیم سند را با توجه به راهکارها و مواردی که لازم بود تدوین کنیم.

فرهمند ادامه داد: کلاسها و کارگروه‌های آموزشی برای کارگروه سند تشکیل شد و ماحصل همه این زحمتهایی که نمایندگان مجلس و کادر قوی شورای عالی آموزش وپرورش کشیدند" سند مدرسه و روان دانش آموز "شکل گرفت.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از تدوین چنین سندی، تهیه مجموعه ای منسجم و یکپارچه از اهداف، سیاستها و راهبردها با رویکردی همه جانبه به سلامت روان دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار