39 اثر برگزیده هیئت داوران در جشنواره تابستان شاد از استان اصفهان هستند

اصفهان(پانا) _ 25 اثر در بخش دانش آموزان و 7 اثر در بخش مربیان برگزیده هیئت داوران در جشنواره تابستان شاد از استان اصفهان هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
39  اثر برگزیده هیئت داوران در جشنواره تابستان شاد از استان اصفهان هستند

عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: جشنواره تابستان شاد با قوت در استان اصفهان برگزار شد، ساعت های زیادی کار کارشناسی انجام شد، آثار منتخب استان اصفهان انتخاب شد و برای تهران ارسال شد.

وی افزود: اکنون تقویم بارگذاری آثار برگزیدگان هیات داوران در مرحله نهایی تابستان شاد در ساپ مشخص شده است، که خدا را شکر از بین این آثار در بخش دانش آموزان 25 اثر در رشته های مهارت امداد و نجات، مهارت شاداب سازی، مهارت مخابره و جهت یابی، مهارت دانش تشکیلاتی و مهارت مجری گری و از بین آثار برگزیده هیات داوران در بخش مربیان 7 اثر در رشته های مهارت شاداب سازی، مهارت مخابره و جهت یابی و مهارت دانش تشکیلاتی راه یافته به مرحله پایانی متعلق به استان اصفهان است. اگر نبود همت و تلاش دانش آموزان و مربیان پیشتاز استان اصفهان این اتفاق رخ نمی داد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در ادامه افزود: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه ساپ آموزش و پرورش در شبکه شاد به آدرس parvareshi4 @ به آثار منتخب رای دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار