برگزاری اولین جشنواره دست سازه های خلاقانه دانش آموزان پیشتاز در شهرستان نیشابور

نیشابور(پانا)- شهرستان نیشابور اولین دوره جشنواره دست سازه ها ی خلاقانه دانش آموزان پیشتاز خود را درکانون شهید باهنر این شهرستان برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره دست سازه های خلاقانه دانش آموزان پیشتاز در شهرستان نیشابور

امیر شورگشتی، مسئول تشکیلات پیشتازان شهرستان نیشابور گفت: در این جشنواره 270 دانش آموز از 80 مدرسه در سطح شهر و روستاهای نیشابور شرکت و به رقابت دوستانه پرداخته اند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار دانش آموزان تا دوم دی ماه بود، ادامه داد: آثار این دانش آموزان در نمایشگاه دست سازه ها واقع در کانون شهید باهنر نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

وی ایجاد همدلی بیشتر در خانواده ها، لذت بردن از شرایط قرنطینه، ترویج فرهنگ خود باوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان، ایجاد سرگرمی در اوقات فراقت، باز پروری فکری، شناسایی خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

مسول تشکیلات پیشتازان شهرستان نیشابور با بیان اینکه داوری این آثار توسط بهترین داوران در حوزه دانش آموزی شهرستان انجام شده و نفرات برتر این جشنواره معرفی خواهند شد، گفت: ملاک داوران برای انتخاب نفرات برتر اولین جشنواره دستسازه ها در دقت و تمیزی در اثر ارسالی، درصد استفاده از مواد دورریختنی، خلاقیت و نوآوری درکار است.

محمدمهدی لسانی، رئیس کانون باهنر نیشابور نیز در ادامه اظهار کرد: کانون های فرهنگی شهرستان نیشابور از همان ابتدای بیماری کرونا در نیشابور تعطیل شده و ما تصمیم گرفتیم با توجه به شرایط کشور، ادامه روند فعالیت های کانون ها را در فضای مجازی آغاز کنیم، که پس از گفت وگو با مسئولین کانون های فرهنگی نیشابور کانالی را در تلگرام و شاد ایجاد کرده‌ایم و سعی شده که مطالب مفید و کاربردی را در کانال بارگذاری کنیم.

رئیس کانون باهنر در پایان اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با کمک های آموزش و پرورش، پیشتازان و کانون های سطح شهر، باز هم جشنواره های خلاقانه برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار