برگزاری جلسه توجیهی مربیان پرورشی ناحیه یک یزد در شاد

یزد (پانا) - جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ ویژه کارکنان حوزه پرورشی مدارس، روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در کانال معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک و در پیام رسان شاد به صورت پخش زنده برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی مربیان پرورشی ناحیه یک یزد در شاد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد گفت: این تصمیم در جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزه پرورشی اتخاذ شده است و قرار است با استفاده از رویکرد نوین در بستر شاد، پاسخگوی پرسش همکاران باشیم.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت فعالیت های پرورشی در فضای مجازی، کارشناسان حوزه پرورشی تصمیم گرفتند برای برقراری ارتباط موثر، پخش زنده پرسش و پاسخ به صورت مستمر و هفتگی برگزار کنند.

او ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای دقیق شیوه نامه و بخشنامه ها ابراز کرد: پخش زنده جلسات توجیهی و پرسش و پاسخ باعث ایجاد ارتباط موثر با کارکنان پرورشی مدارس با رویکرد همدلی، همکاری و همفکری می شود و به رفع ابهامات احتمالی شیوه نامه و بخشنامه ها کمک می‌کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت عنوان کرد: کارشناسان حوزه پرورشی امیدوارند این پخش های زنده مسبب غنای اطلاعات معاونین، مربیان و مشاوران در سطح ناحیه شود و در روند توانمند سازی آنان موثر واقع شود.

جلسات توجیهی حوزه پرورشی که به صورت هفتگی برگزار می شود فعالیت خود را زیر نظر آموزش و پرورش استان یزد از تاریخ یک آبان 1399 آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار