معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

برگزاری جشنواره فرهنگی،هنری دختران امروز در آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز و قدردانی از برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام زن در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی،هنری دختران امروز در آموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز و در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این جشنواره در سطح ملی با هدف هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سطح مناطق و از جمله آموزش و پرورش اسلامشهر در حال برگزاری است.

او در ادامه افزود: از دیگر اهداف جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز می‌توان به تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پسا کرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تأثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا اشاره کرد.

زارعی بیان کرد: دانش‌آموزان دختر ما در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر تاکنون در جشنواره‌ها و مسابقات گوناگون قرآن، نماز و عترت، فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی با کسب رتبه‌های منطقه‌ای، استانی و کشوری خوش درخشیدند و این عزیزان در جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز هم در تمامی دوره‌های تحصیلی و رشته‌های، هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی، فیلم بلند، داستانی و فیلم کوتاه می‌توانند آثار خود را از طریق کانال‌های حوزه پرورشی در شبکه شاد تا پایان دی 99 ارسال کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام زن در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار