معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

2534 نوآموز استان کرمان، تحت پوشش آموزش های رایگان پیش دبستانی قرار گرفتند

کرمان(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد 2534 نوآموز استان کرمان تحت پوشش طرح ملی آموزش های رایگان پیش دبستانی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
2534 نوآموز استان کرمان، تحت پوشش آموزش های رایگان پیش دبستانی قرار گرفتند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس ضیا با بیان این که عمده ترین هدف آموزش پیش دبستانی آماده کردن کودکان برای ورود به دبستان است، گفت: آموزش مهارت های اجتماعی نظیر بالابردن سطح تعامل کودک با دیگر همسالان، آموزش اطلاعات عمومی، مهارت های حرکتی از جمله آموزش های مهم دوران پیش دبستانی است.

وی گفت: 40533 نوآموز در استان کرمان در دوره پیش دبستانی در مدارس ثبت نام شده اند که از این تعداد 39274 نوآموز در گروه سنی 6 سال و 1259 نفر در گروه سنی 5 سال از آموزش های مجازی و تلویزیون بهره مند می شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده ها از ثبت نام فرزندانشان در دوره پیش دبستانی خودداری کردند، در حالی که برای کسب آمادگی بدو ورود به دبستان، آموزش های این دوره لازم است.

ضیا گفت: در طرح ملی آموزش های رایگان پیش دبستانی 2534 نوآموز ثبت نام شده اند که آموزش های آن از طریق شبکه شاد و برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در اختیار نوآموزان قرار گرفته و از مزایای طرح رایگان آموزش پیش دبستانی بهره مند شده اند.

وی تاکید کرد: این آموزش های رایگان و باکیفیت، با ارائه گواهی نامه های معتبر پایان دوره پیش دبستانی برای نوآموزان همراه است که آن ها را برای ثبت نام در پایه اول آماده می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار