رتبه‌های برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس و تجارت تربیتی سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

زاهدان (پانا) - رتبه‌های برتر جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و جشنواره تجارت تربیتی سیستان و بلوچستان امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌های برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس و تجارت تربیتی سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که در سال تحصیلی گذشته برگزار شد 16 اثر از سیستان و بلوچستان به دبیرخانه این جشنواره در استان یزد ارسال شد.

رقیه راشکی افزود: پس از ارزیابی و اعلام نتایج داوری «راحله محمدپور» از ناحیه 2 زاهدان رتبه سوم کشوری و «ام البنین اویسی کهخا» از زهک رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: درجشنواره تجارب برتر تربیتی نیز هشت اثر از سیستان و بلوچستان به دبیرخانه این جشنواره دراستان اردبیل ارسال شد.

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زمینه فعالیت سرگروه‌های آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی نیز «مریم پودینه نظری» سرگروه های درس تفکر وسبک زندگی استان رتبه چهارم کشوری و «نوید جهانتیغی» سرگروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیتهای پرورشی استان نیز رتبه چهارم کشوری را بدست آوردند.

گفتنی است در این مراسم رتبه های برتر برتر جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و جشنواره تجارت تربیتی سیستان و بلوچستان به همراه داوران استانی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و دبیر شورای هماهنگی اجرای سند تحول استان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار