فرمانده قرارگاه راهیان نور در ششمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

اردوهای راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی است

تهران (پانا) - رئیس ستاد راهیان نور، برگزاری اردوهای راهیان نور را بستری برای ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی است

سردار یعقوب سلیمانی امروز در ششمین نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور مسئولان آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد با گرامی داشت ایام سوگواری فاطمیه و نیز اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز ایام شهادت شهید علم الهدی و یارانش گفت: انشاالله خداوند به ما توفیقی دهد تا با هماهنگی و هم‌افزایی در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی از همکاران خود در وزارت آموزش و پرورش به جهت نگاه دقیق و درست و هم افزایی آنها در جهت اجرای برنامه‌های راهیان نور، علی رغم وجود محدودیت ها، تشکر کرد و گفت: امروز در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم بحمدالله به برکت همین نگاه و توجه و حضور و در سایه هماهنگی و هم افزایی فرهنگ ایثار و شهادت رو به تعالی است.

سردار سلیمانی ادامه داد: این روزها مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است، انسانی که فرهنگ و مکتب ایشان با شهادتش جاودانه شد. شهادت حاج قاسم عزیز- سردار دل‌ها - حرکت جبهه مقاومت را سرعت بخشید. حاج قاسم با شهادت خود نه تنها زنده ماند، بلکه احیاگر شد. ما بر این باور هستیم که اگر کسی به قرب به خداوند رسید صفت خدایی پیدا می‌کند و خداوند محی است، خداوند احیا کننده است، حاج قاسم و همراهانش نیز با شهادت خود روح‌هایی را زنده کرده اند.

وی ادامه داد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها تفکر ایشان در عرصه‌های مختلف متوقف نشد، بلکه همیشه رو به جلوروندگی داشته است.

وی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است و ما خصوصاً در مجموعه متشکل از دانش‌آموزان باید به این امر مهم توجه داشته باشیم. دانش‌آموزان افرادی هستند که تحقق این برنامه‌ها و آینده نظام و کشور را در دست دارند.

رئیس ستاد راهیان نور با اشاره به سالگرد شهیدانی چون علم الهدی و زین‌الدین اظهار کرد: این افراد در بسیاری از عرصه‌ها خصوصاً در عرصه دانش نخبه بودند. امروز هم که ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است همچنان ما در امتداد این نخبگی قرار داریم و امیدوارم این هماهنگی و هم‌افزایی در جهت تعالی برنامه‌های راهیان نور وجود داشته باشد. گرچه کرونا و محدودیت‌های آن باعث وقفه مختصری در اجرای برنامه‌های راهیان نور شده است اما اجرای برنامه‌هایی مثل اردوی مجازی راهیان نور که در استان اصفهان برگزار شده است پیامدهای خوبی داشته است و ما امیدواریم با بسترسازی خوبی که انجام شده است، شاهد تعالی و تسری این برنامه در همه استان‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار