موفقیت سازمان دانش آموزی در گرو همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان دانش آموزی نیازمند تعامل، همراهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون سازمانی است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت سازمان دانش آموزی در گرو همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است

حمیدرضا رخشانی در شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی ظرفیتی بسیار قوی در کنار آموزش و پرورش است که در تربیت اجتماعی دانش آموزان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی افزود: خبرگزاری پانا ظرفیتی تاثیرگذار برای بیان مشکلات و همچنین اقدامات انجام شده در استان در سطح کشور است که علاوه بر آموزش و پرورش سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دیگر نیز می‌توانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی سرمایه ای گرانسنگ و ارزشمند برای آموزش و پرورش هستند که با تیزبینی مشکلات و نواقص موجود را رصد کرده و با خلاقیت راهکار ارائه می‌کنند.

رخشانی تصریح کرد: به طور قطع نمایندگان مجلس دانش آموزی در هر کجا که باشند بازویی قوی برای آموزش و پرورش و مبلغی فعال برای نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی در پاسخ به دغدغه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان درباره ضرورت توجه به استعدادهای هنری دانش آموزان، اظهار کرد: هفت هنرستان با تجهیزات کامل و بی نظیر در خاورمیانه بی‌نظیر در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

رخشانی همچنین به برنامه ریزی برای تبدیل هنرستان های چندرشته ای به تک رشته ای اشاره کرد و گفت: هنرستان هنرهای زیبا به عنوان هنرستان تخصصی رشته های هنری در زاهدان راه ندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به همکاری صدا و سیمای استان در استعدادیابی دانش آموزان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور برنامه تلویزیونی ویژه معرفی و استعدادیابی دانش آموزان و همکاران فرهنگی ساخته شده که از امشب در شبکه استانی هامون با عنوان «خان هشتم» پخش خواهد شد.

رخشانی افزود: تلاش ما است که با وجود محدودیت های استان شرایط را برای دانش آموزان استان به نحوی فراهم کنیم که با حداقل کمبودها روبرو باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار