نشست هم اندیشی مجلس شورای دانش آموزی در فلاورجان برگزار شد

فلاورجان (پانا)_ اولین نشست هم اندیشی مجلس شورای دانش آموزی با حضور مدیرآموزش و پرورش،معاون پرورشی،معاون آموزش متوسطه،روئسای شورای دانش آموزی شهرستان و دیگر اعضا به صورت ویدئو کنفرانس در مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مجلس شورای دانش آموزی در فلاورجان برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مجلس شورای دانش آموزی با حضور حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش،رمضان رحیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی،داراب لایقی معاون آموزش متوسطه،خدیجه مهدی خشویی کارشناس سازمان دانش آموزی،نمایندگان رؤسای شورای دانش آموزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.

مدیرآموزش و پرورش در این نشست ضمن تشکر از رؤسای شورای دانش آموزی پیرامون ارائه مطالب و دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان افزود: وظیفه و رسالت ما در آموزش و پرورش پاسخگویی به سوالات و پرسش‌های دانش‌آموزان است و باید بدانیم دغدغه دانش‌آموزان چیست و به آن‌ها توجه کنیم، باید دانش‌آموزان را وارد کار کنیم تا خودشان در بسیاری از مسائل دخالت کنند با حقوق خود آشنا شده و مطالبه‌گری منطقی داشته باشند و برای مشکلات و کاستی‌ها راه‌ حل ارائه کنند.

حسینعلی امینی در ادامه اظهار داشت: زمانی می‌توانیم بگوییم دانش‌آموز را باور داریم که به حرف‌هایی که می‌زنند باور داشته باشیم و مشکلاتشان را برطرف و آن‌ها را یاری کنیم و اگر نتوانیم آن دغدغه آن را مرتفع کنیم شعار داده ایم.

وی در خصوص دغدغه و نگرانی دانش آموزان نسبت به مشکلات آموزش فضای مجازی گفت: در خصوص دغدغه و نگرانیهایی که دانش آموزان و خانواده ها دارند و به ناچار و ناخواسته وارد آن شده ایم دغدغه و نگرانی ما هم هست،فضای مجازی و زیرساختهای آن به طور کامل فراهم نشده است واز طرفی مشکلات اقتصادی خانواده ها و عدم دسترسی به فضای مجازی از دیگر مشکلات این روش آموزش است و ما نگران آموزش و وضعیت جسم و روح و فرهنگ شما هستیم در عین حال باتوجه به آسیبهای فضای مجازی خانواده ها نیز باید حضور فرزندان خود را درفضای مجازی رصد کنند تا از آسیبهای فضای مجازی در امان باشند.

مدیرآموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه بزرگ برای شما تشکیل شده و هدف و مخاطب اصلی آن دانش‌آموز است،دانش آموزان سرمایه های آموزش و پرورش هستند و هیچ منبع و اعتباری با ارزشتراز دانش آموزان برای ما نیست و امیدواریم بتوانیم در خدمت به آینده سازان این مرزو بوم انچه در توان داریم انجام دهیم.

همچنین پیش از سخنان مدیرآموزش و پرورش،رمضان رحیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی طی سخنانی اظهارداشت: مجلس شورای دانش آموزی فرصت مناسبی برای مشارکت دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های ورزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و... در مدارس است.

وی همچنین از تحکیم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی و اعتقادی و اجتماعی در بین دانش اموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس و استفاده از نقطه نظرات دانش آموزان،مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری،همکاری در برگزاری مراسم آغازین و نماز جماعت،همکاری و برنامه ریزی و اجرای مراسمات ،ارائه راهکارهای مناسب جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان را از اهداف مجلس شورای دانش آموزی دانست.

در پایان داراب لایقی معاون آموزش متوسطه نیز به سوالات و مشکلات دانش آموزان پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار