مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردارسلیمانی و ابومهدی مهندس گفت: شهدا مسئولیت خود را با اهدای جان در راه خدا و برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به خوبی انجام انجام دادند و اکنون وظیفه ما است که با تمام توان از میراث آنها حفاظت و نگهداری کنیم.

کرمی افزود: فضائل، خصائص و مناقب شهید سلیمانی برای ما همچنان روشن نیست و گذر زمان و تاریخ، عظمت و بزرگی وی را بیشتر عیان می‌کند.

کرمی با بیان اینکه کسی که می خواهد وجودش بزرگ شود باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد، اظهار کرد: مردمی بودن، مردم دوستی و دوستی با مردم از ویژگی های خاص شهید سردار سلیمانی بود.

او گفت : ممکن است کسی مردم را دوست داشته باشد اما دوست مردم نباشد ولی شهید سلیمانی هر دو ویژگی را همزمان داشت به همین سردار دل‌های مردم شد.

کرمی اضافه کرد: سردار سلیمانی برای رسیدن به هدفش، هیچ‌گاه متزلزل نشد و بیش از نیم قرن برای رسیدن به اهداف والای در میادین مختلف خدمت حاضر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر راز محبوبیت شهید سلیمانی را همراهی و همدلی صادقانه با مردم دانست و گفت: ولایت شناسی، ولایت مداری، ولایت پذیری، بصیرت و شجاعت از دیگر ویژگی‌های برجسته این شهید است.

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شرایطی که پایه های استکبار به لرزه در آمده بود پایمردی و مقاومت را به همه مسلمانان نشان داد که مجاهدان اسلام در هر جای جهان می توانند با عرمی راسخ توطئه های استکبار جهانی را به شکست منجر کنند و نقش های آنها را برای تسلط جهانی برهم بزنند .

موحدی افزود : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در زیر پرچم و لایت و با تمسک به آیات الهی راه جهاد را پیش گرفته بود و با هوشیاری دینی و نظامی از حریم اسلام دفاع می کرد .

او گفت : محبوبیت و موثر بودن حضور سردار شهید در نقطه نقطه خاورمیانه نشان از اقتدار و عظمت نظام اسلامی در دفاع از مردم مسلمان است .

موحدی خاطر نشان کرد : سردار سلیمانی اسوه و الگوی جوانان ایران اسلامی است که با پایداری و مقاومت به جهاد می پردازنند و شهادت را با آغوش باز می پذیرند تا ملتهای مسلمان از گزند دشمنان در امان باشند .

همچنین در این نشست معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با اشاره به همزمانی سالروز شهادت سردار سلیمانی با دهه فاطمیه و دهه بصیرت اظهار کرد: سردار سلیمانی اعتقاد ویژه‌ای به حضرت زهرا(س) داشت و ایام فاطمیه را در کرمان عاشورایی برگزار می‌کرد.

محمد رضایی افزود: امروز وظیفه اصلی ما مبارزه با جریان تحریف است و اگر از مسجد، حسینیه و هیات سرباز مبارزه یا آمریکا و اسرائیل بیرون نیاید، آن مسجد، حسینیه و هیات در تراز انقلاب اسلامی نیست.

رضایی مکتب سازی را یکی از ویژگی های مهم سردار سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم نشان داد که می توان تاریخ ساز شد و مکتبی را با الهام از مکتب امام خمینی بنا نهاد که رهبر انقلاب به آن افتخار کند.

وی اضافه کرد: دوری از اشرافیت، رفاه طلبی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی بود.

گفتنی است اجرای مداحی، گروه سرود دانش آموزی و قرائت شعر از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار