آموزش و پرورش در برگزاری اجلاس نماز نقش کلیدی و محوری داشته است

خارک(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت آموزش و پرورش در برگزاری اجلاس نماز نقش کلیدی و محوری داشته است .

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در برگزاری اجلاس نماز نقش کلیدی و محوری داشته است

به گزارش پانا ،علی موحدی در اجلاس نماز منطقه خارگ اظهار کرد : برای ششمین اجلاس استانی نماز ما در اداره کل آموزش و پرورش استان 18 پیش اجلاسیه نماز در شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش برگزار کرده ایم که با توجه به شرایط کرونایی در نوع خود کم نظیر و قابل ستایش است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تحسین دست اندرکاران برگزاری شکوهمند پیش اجلاسیه های نماز در شهرستانها و مناطق گفت : حوزه های ستادی آموزش و پرورش در شهرستانها ومناطق و مدیران مدارس ومعاونین و مربیان پرورشی و همه همکاران ما ، نسبت به برگزاری برنامه های پرورشی و تربیتی ، اهتمام جدی داشته و برای ترویج و گسترش فرهنگ دینی ، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده اند .

موحدی یکی از ویژگیهای پیش اجلاسیه های نماز را تولید آثار خوب و فاخر توسط دانش آموزان دانست و افزود : استان بوشهر در بین پنج استان برتر کشور در زمینه تولید آثار مرتبط با نماز در حوزه دانش آموزی است .

گفتنی است اجلاس نماز منطقه خارگ با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، حجت الاسلام کمالی امام جمعه بخش ، و کنعانی امام جمعه اهل سنت ، جمعی از مسوولین دستگاه های اجرایی ، جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان برگزار و در پایان از فعالان حوزه پرورشی در قالب طلایه داران تربیت ، و دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین دست اندرکاران اجلاس نماز ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار