برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کارون

کارون (پانا) - رئیس شورای آموزش و پرورش کارون عنوان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، بصورت حضوری برگزار می گردد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کارون

به گزارش پانا، معصومه خنفری فرماندار شهرستان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: تلاشهای کادر آموزشی در ایام کرونا ستودنی است.

خنفری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و غیر حضوری شدن آموزش، کادر آموزشی با تلاشی مضاعف همچون گذشته در زمینه تعلیم گام برداشته اند که این امر ستودنی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش کارون با اشاره به لزوم بازگشت بازماندگان از تحصیل به فضای آموزش تاکید کرد: ضروری است آموزش و پرورش شهرستان ضمن شناسایی این افراد اقدامات لازم به منظور بازگشت شان به تحصیل را فراهم کند.

او در ادامه گفت: در این جلسه در خصوص ستاد بزرگداشت مقام معلم ، انجمن اولیا و مربیان ، طرح ایران مهارت ، کنکور ۱۴۰۰ ، امتحانات نهایی و طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) تبادل نظر و تصمیم گیری انجام شد.

گفتنی است در پایان ضمن تقدیر از آقای شرفه سیاحی ، محمد کعبی بعنوان کارشناس جدید مشارکت ها و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش کارون معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار