آموزش مجازی روش های نوین تدریس تربیت بدنی

اهواز (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش کارون گفت اولین وبینار تخصصی روش های آموزش غیرحضوری درس تربیت بدنی در شرایط کرونا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی  روش های نوین تدریس تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی اداره اموزش و پرورش کارون ، کاظم باقلائی رئیس اداره اموزش و پرورش کارون با اعلام این خبر افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای آموزش حضوری درس تربیت بدنی، اولین وبینار تخصصی روش های تدریس غیرحضوری این درس در کارون برگزار شد.

باقلائی درخصوص هدف از اجرای این وبینار گفت: این وبینار با توجه به اهمیت سبک زندگی فعال و پویا در شرایط کرونایی برگزار شد.

او در ادامه تصریح کرد: در این وبینار تخصصی که با رویکرد شیوه آموزش مفاهیم مهارتی ، دانشی و آمادگی جسمانی برگزار شد، انواع روش های تئوری ، عملی و تهیه کلیپ کوتاه ورزشی با مشارکت دانش آموزان و نظارت اولیا در خانه ، توسط اساتید رشته تربیت بدنی، تدریس و ارائه شد.

در پایان این وبینار تخصصی مهدی جلالی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش با بیان این مطلب که آموزش درس تربیت بدنی برنامه محور است اظهار کرد: دبیران درس تربیت بدنی کارون بر اساس نقشه راه و اهداف کلی ترسیم شده پیش می روند و در ادامه انواع طرح درس های روزانه ، سالانه و شیوه مدیریت کلاس در بستر فضای مجازی و شبکه شاد از چگونگی شروع تا نحوه ی پایان کلاس، بصورت تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار