رونمایی از مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع تاکید کرد همه محصولات موردنیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیروهای مسلح از این به بعد با کمک بخش‌های دانش‌بنیان کشور و همینطور نیروهای مسلح تولید خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی و مخابراتی در کشور است که در فضایی بازیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در قالب اتاق تمیز و باحساسیت بالا ایجاد شده و ظرفیت تولید بیش از ۱۰ هزار دستگاه مختلف الکترونیکی را در ماه دارد.

وی درباره آثار عملیاتی افتتاح این مجمتع تولیدی گفت: بهره برداری از این مجتمع موجب تعمیق خوداتکایی و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح خواهد شد و تمام بوردهای مورد نیاز نیروهای مسلح و بخش‌های قابل توجهی از کشور در این خطوط قابل تولید است.

امیر سرتیپ حاتمی گفت: این مجموعه قادراست کلیه بردهای الکترونیکی رابه صورت کاملااتوماتیک و باکیفیت وسرعت بسیاربالا (۷۰۰ هزارقطعه درساعت) تولیدنماید.

وی اضافه کرد: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیروهای مسلح از این به بعد در این خطوط با کمک همه بخش‌های دانش بنیان کشور و همینطور نیروهای مسلح تولید خواهد شد.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما از این به بعد ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و همینطور ارتباط امن تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آنها خواهد شد.

وزیر دفاع اظهار کرد: کاری که انجام شد به دلیل اینکه با کیفیت بالا و با دستگاه‌های تمام خودکار انجام می‌شود، موجب توانمندی بیشتری نیروهای مسلح و ارتقای بازدارندگی کشور خواهد شد. ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز در این مجموعه به کار و اشتغال خواهند رسید.

وی با بیان اینکه افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی برای کشور خواهد داشت، از کسانی که در این پروژه همکاری کردند قدردانی کرد و گفت: به نیروهای مسلح عزیزمان و فرمانده معظم کل قوا در سال جهش تولید این اقدام موثر را تبریک عرض می کنم؛ ان‌شاء‌الله همه دانشمندان و متخصصین عزیز که در این کار سهیم هستند، ماجور خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار