معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

کسب 15 رتبه برگزیده کشوری در اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور

سنندج( پانا) - در اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی، دانش آموزان و فرهنگیان استان 15 رتبه برتر کشوری در محورهای مختلف را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 15 رتبه برگزیده کشوری در اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار گفت: با اعلام برگزیدگان کشوری اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی، دانش آموزان پژوهشگر استان 13 رتبه برتر و فرهنگیان توانمند استان نیز دو رتبه برتر کشوری را کسب کردند .

نامدار در ادامه به معرفی نفرات برتر کشوری در این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در مسابقه نانوفناوری گرایش فیلم و انیمیشن هدیه اسماعیلی و سیده نیلوفر نادری هردو از ناحیه یک سنندج رتبه اول کشوری، محمدسینا قادری از قروه رتبه دوم کشوری و کارین احمدی و نارین منطقی از ناحیه یک سنندج رتبه سوم و را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در مسابقه دریا با گرایش ماکت، رامین احمدی از سقز رتبه دوم، در مسابقه زیست فناوری گرایش خلق ایده و رویدادهای علمی زیست فناوری سینا بیور از مریوان رتبه دوم و محمدپارسا مفاخری، سهیل نادری کروندان و شایان مظفری هر سه نفر از شهرستان قروه رتبه سوم و در گرایش ماکرو فتوگرافی نیز جوانا محمدی از ناحیه یک سنندج رتبه دوم کشوری را به دست آوردند.

معاون آموزش متوسطه استان خاطرنشان کرد: در مسابقه نجوم گرایش ساخت ابزار نیزمحمدسینا قادری و کسرای مالکی هر دو از قروه رتبه دوم کشوری و همچنین در مسابقه آزمایشگاه متوسطه نظری گرایش دبیران پایه یازدهم، سیروان مردوخی رتبه دوم و محمد مولوی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

وی هم چنین به نتایج مسابقات در بخش فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: سیروان مردوخی از پژوهش سرای ناحیه یک سنندج رتبه دوم و محمد مولوی از پژوهش سرای شهرستان مریوان نیز رتبه سوم مسابقات آزمایشی را کسب کردند .

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده استان، از اهتمام کلیه دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار