حسینی: دست به دست هم دادیم تا نتایج خوب فوتبال ساحلی تکرار شود

تهران (پانا) - مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از عزم بازیکنان این تیم برای اوج‌گیری دوباره خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: دست به دست هم دادیم تا نتایج خوب فوتبال ساحلی تکرار شود

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیمان حسینی در ابتدا گفت: پس از اتفاقات مربوط به کرونا و مسائلی که ورزش و کل دنیا درگیر آن بودند اردوی ما مجددا آغاز شد. البته پس از اخذ تست کرونا از همه اعضای تیم و قرنطینه بازیکنان و کلیه مواردی که به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شد.

وی ادامه داد: بوشهر شرایط آب و هوایی خوبی دارد و به طور کلی استان بوشهر همیشه یار خوبی برای تیم ملی بوده است. به هرحال پس از ۱۰ماه همه اعضای کادرفنی و بازیکنان اینجا دور هم جمع شدیم. در این مدت دل همه ما برای جمع شدن کنار یکدیگر تنگ شده بود که در نهایت با حضور در این اردو، تمرینات آغاز شد.

حسینی درباره شرایط اردو گفت: اردوی خوبی در حال برگزاری است و صبح و بعداز ظهر زیر نظر کادرفنی خوبی که داریم، مشغول پیگیری تمرینات هستیم. کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان همگی مجددا دست به دست هم دادیم که نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم و بار دیگر تیم ملی فوتبال ساحلی که همه توقع دارند را آماده کنیم و در مسابقات به عنوان مدعی اصلی حاضر شویم.

دروازه‌بان ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم تصریح کرد: امسال نیز جوانان خوبی از دل لیگ توسط کادرفنی شناسایی شدند و تعدادی از آنها هم در این اردو به تیم ملحق شدند. ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان همیشه ترکیب خوبی می تواند باشد. امیدوارم جوان‌ها نیز زودتر خودشان را در قالب تیم ملی نشان بدهند تا بتوانیم در بازی های مهم شاهد حضور و تاثیر آنها باشیم.

وی درباره مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تا کنون احتمال برگزاری سه رویداد در حد فاصل اسفند تا اردیبهشت اعلام شده است و ما بدون توجه به احتمال تغییر مجدد زمان برگزاری، مشغول آماده سازی جدی هستیم. در واقع سال پر ترافیکی از نظر رویدادهای مسابقاتی در پیش داریم که دلیل آن هم وقفه‌های ایجاد شده در برگزاری مسابقات است. من و سایر بازیکنان خودمان را برای در پیش داشتن یک سال سخت مسابقاتی و با هدف کسب نتایج خوب آماده می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار