تقدیر از مدیریت و کارکنان آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - در راستای همدلی وتقدیر، سرهنگ قنبری، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام از زحمات و همکاری مدیریت و کارکنان آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری تجلیل و تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیریت و کارکنان آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام شهر ری، با حضور در آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری از مدیر و تعدادی از همکاران شاغل در اداره آموزش و پرورش جهت همکاری با بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان این اداره تجلیل کرد.
سرهنگ قنبری در سخنانی همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف در انجام اموری که به بسیج محول شده است را امری خدا پسندانه و خطیر خواند و گفت: امروز در شرایط فعلی کشور راه‌گشای تمام کارها همدلی وهمکاری تمام دستگاه‌هاست.
در ادامه علی یزدان پناه مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) شهر ری گفت: بسیج در حقیقت ماندگارترین جلوه‌های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقان است که در راستای داشتن جامعه‌ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم‌ها را به سمت خویش خیره می‌کند.
او در پایان به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج اشاره و بیان کرد: امروزه " بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است".
خبرنگار: جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار