کارنامه عملکرد سه ماهه خبرنگاران پانای کاشمر اعلام شد

کاشمر(پانا)- کارشناس فرهنگی وهنری آموزش و پرورش اسامی و کارنامه خبری دانش آموزان خبرنگار را ‏درسه ماهه اول سال تحصیلی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه عملکرد سه ماهه خبرنگاران پانای کاشمر اعلام شد

جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پروش کاشمر در گفت و گو با پانا ضمن قدردانی از کلیه خبرنگاران گفت: فعالترین خبرنگاران پانا در سه ماه اول سال تحصیلی مجتبی صاحب زمانی از دبیرستان امام خمینی (ره)، فرزاد آسوده ازدبیرستان نمونه دانش و سجاد ناصر از دبیرستان مرحوم بصیری 2 بوده اند.

وی افزود: درمجموع حداقل 60 خبر طی این سه ماه از کاشمر در خبرگزاری پانا منتشر شده که بیشتر آنها در حوزه آموزش و پرورش و مدارس بوده است و امیدواریم که خبرنگاران ما به سایر حوزه ها نیز وارد شوند.

آخرتی گفت: از مدارس خواسته ایم تا گزارش را در اختیار خبرنگاران مدرسه قراردهند تا چنانچه مغایرتی دارد حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه به شماره (09158325336) اطلاع دهند تا حق خبرنگار ضایع نشود.

کارشناس سازمان دانش آموزی ادامه داد: با رایزنی که با کانون ها داشته ایم قرار شده خبرنگارانی که مایلند یک روز در هفته را که درس های سبک تری دارند انتخاب کرده و جهت تهیه خبر و گزارش به صورت حضوری و یا مجازی در کانون ها حضور داشته باشند.

سایر خبرنگان فعال کاشمر متینا مکرمی، محمد حسین پوراسماعیل، پارسا سلطانی، محمد طاها حبیبی، الهه اکبریان،کیانا جعفری و ابوالفضل حکیمی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار