بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

تهران أ(پانا) - معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن بیانیه به این شرح است:

«باسمه تعالی

سالروز حماسه 9 دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گرامی باد.

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."

"مقام معظم رهبری"

9دی، روزی بود که ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید. عاشورایی که در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند. روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، و مرهم و التیامی بر اشکهای مادران و پدران شهدا، مطهری ها، بهشتی ها، باکری ها، همت ها و ... بود.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و روزی که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان ضمن محکوم نمودن تمامی جریانهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تاریخی نهم دی، روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملّت بزرگ و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی تبریک عرض نموده، اطمینان می‌دهیم که به مدد الهی سربازان گمنام آقا امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر مقدس گمنامی و پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، توانمند‌تر از همیشه با قدرت و صلابت، هوشمندانه در حفاظت از امنیّت و آرامش پایدار این نظام مقدس و ملّت شریف ایران و پاسداری از راه شهدای والا مقام و امام شهدا (ره) لحظه‌ای غفلت نخواهند ورزید.

لذا ابتدا بر خود و سپس دانشجومعلمان عزیز، کارمندان و اساتید دانشکاه فرهنگیان، واجب می دانیم که با گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم تاریخی و انقلابی، یک بار دیگر پیمان خود را با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و سربلندی این نظام الهی را از خداوند متعال خواستاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار