معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

بهبود کیفیت آموزشی در گرو مدرسه محوری و تعامل مدیران با واحد سوادآموزی است

جلسه سالروز گرامیداشت هفته سوادآموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مشاور رئیس سازمان سوادآموزی و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق 21 گانه، مسئولین و کارشناسان سوادآموزی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بهبود کیفیت آموزشی در گرو مدرسه محوری و تعامل مدیران با واحد سوادآموزی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، زینالی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تقدیر از همه همکاران در مناطق ۲۱گانه و آموزش‌دهندگانی که با تمام سختی‌ها با عشق و ایثار فعالیت می کنند، گفت: با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های ایجاد شده بواسطه کرونا با تلاش همکاران محترم در ادارات موفق شده‌ایم 6 هزار نفر از سوادآموزان را در دوره‌های مختلف سوادآموزی ثبت‌نام و ساماندهی نماییم.

او با انعکاس گزارش عملکرد این حوزه اظهار کرد: تعامل مستقیم با مدیران مدارس و مدرسه‌محوری جزء اصول اساسی در سوادآموزی است.

زینالی بازدید و نظارت بر تشکیل کلاسها و ارزیابی عملکرد مناطق را جزء موارد مهم و ضروری در ارزیابی مناطق دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موارد بی‌سوادی در استان شناسایی و به همت شرکای اجتماعی آموزش ‌و پرورش و با تلاش‌های بی‌دریغ همکاران و آموزش‌دهندگان روز به ‌روز شاهد کاهش بی‌سوادان در جامعه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار