سند تحول بنیادین  آموزش و پرورش مهمترین نقشه راه برای نظام تعلیم وتربیت است

کنگان(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت همه فعالیتها و ماموریت های  معاونت پرورشی و فرهنگی بر اساس رهنمودهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین  آموزش و پرورش مهمترین نقشه راه برای نظام تعلیم وتربیت است

به گزارش پانا، علی موحدی در جمع مدیران مدارس متوسطه دوم و معاونین پرورشی شهرستان کنگان اظهار کرد: همه فعالیتها و ماموریت های معاونت پرورشی و فرهنگی بر اساس رهنمودهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

او گفت : درسند تحول ، معلم مترادف با مربی آورده شده است . یعنی همه ارکان تعلیم وتربیت بویژه معلمین و دبیران باید مربی باشند.

موحدی افزود : افق پیش روی ما در حوزه تعلیم و تربیت ، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که برای اولین بار درکشور دستورالعمل و شیوه نامه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی تهیه و تدوین وتنظیم و به شهرستانها و مناطق و مدارس ابلاغ شده و جلسات توجیهی این طرح نیز در سطوح مختلف برگزار شده است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : همه فعالیتها و برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای تربیت نسل نوجوان و جوان بویژه آینده سازان میهن اسلامی است .

موحدی ادامه داد : برای اینکه در امر تربیت دانش آموزان موفق باشیم باید از اکسیر محبت استفاده کنیم .

معاون پرورشی اداره کل بیان کرد : برای اینکه در امر تربیت موفق باشیم باید سه مولفه اساسی داشته باشیم که این سه مولفه‌ عبارتند از : مدرسه خوب که همان مدرسه تراز انقلاب است ، تربیت مطلوب و مربی محبوب که می تواند معلم تراز انقلاب اسلامی‌ باشد.

پیش از سخنان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، امین محمد داد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان ضمن خیرمقدم به معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و هیأت همراه بر حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای پرورشی و فرهنگی در این شهرستان تاکید و گفت : فعالیتهای پرورشی به شکل مطلوبی در سطح مدارس این شهرستان اجراء می شود . گفتنی است در این همایش غلامپور رئیس دبیرخانه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان ، به توضیح و توجیه شیوه نامه و دستور العمل طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی پرداخت .

در پایان از مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی مدارس تقدیر و تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار