نقش پویش لبخند رضایت در افزایش انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان مناطق محروم

تهران (پانا) - یک معلم مناطق محروم می‌گوید پویش لبخند رضایت یکی از طرح‌های بسیار خوب سازمان بسیج فرهنگیان کشور است که توانسته در افزایش انگیزه دانش‌آموزان مناطق محروم نقش به سزایی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش پویش لبخند رضایت در افزایش انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان مناطق محروم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان کشور، علی اکبر سرخکی که مسئولیت تعلیم و تربیت کودکان عشایری را برعهده گرفته است در رابطه با روند تحصیل این دانش‌آموزان در ایام کرونایی گفت: به دلیل اینکه این دانش‌آموزان گوشی ندارند و پراکنده هستند، باید به صورت تک تک به وضعیت آموزشی آنها رسیدگی کنم.

وی افزود: در حقیقت به دلیل این دانش‌آموزان پراکنده و نزدیک جاده هستند. به دانش‌آموزان اعلام کردم در یک محل مشخص جمع شوند و همان‌جا کلاس را برگزار می‌کنم. در حال حاضر دانش‌آموزان را به دو گروه تقسیم کردم، صبح‌ها یک جا تدریس می‌کنم و بعدازظهرها جای دیگر هستم.

این معلم مناطق محروم با بیان اینکه پویش لبخند رضایت نقش به‌سزایی در افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل ایفا می‌کند، تصریح کرد: پویش لبخند رضایت یکی از طرح‌های بسیار خوب سازمان بسیج فرهنگیان کشور است که توانسته در افزایش انگیزه دانش‌آموزان مناطق محروم نقش به سزایی داشته باشد.

سرخکی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان کشور در قالب پویش لبخند رضایت به دانش‌آموزان بسیار کمک کرده است به عنوان مثال از طریق تهیه لوازم‌التحریر مورد نیاز این دانش‌آموزان، آنها را به ادامه تحصیل تشویق می‌کنند. به عبارت دیگر پویش لبخند و رضایت جلوی عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان مناطق محروم را گرفته است.

این معلم مناطق عشایری با اشاره به سختی کار معلمین مناطق محروم اظهار کرد: باتوجه به اینکه این دانش‌آموزان در مناطقی زندگی می‌کنند که آب و برق ندارند و از طرف دیگر امکان استفاده از گوشی یا تلویزیون را ندارند بنابراین آموزش آنها مختص ساعاتی است که در مدرسه هستند. همچنین به دلیل اینکه اینها چند پایه هستند، که این مسئله هم سختی‌های مربوط به خود را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار