استاندار زنجان:

تشکیل نهضت سوادآموزی از مقدس ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود

زنجان (پانا) - فتح اله حقیقی استاندار استان زنجان با صدور پیامی، هفته سوادآموزی را به همه دلسوزان و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت بویژه دلسوزان حوزه سوادآموزی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل نهضت سوادآموزی از مقدس ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، متن پیام استاندار زنجان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقراء باسم ربک الذی خلق

که با فرمان سراسر حکمت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با دور اندیشی عمیق آن فرزانه وارسته به ثمر نشست.
علم آموزی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های دین مبین اسلام است که بارها در کلام ائمه معصوم علیهم السلام جاری شده و همواره مورد تأکید بزرگان دینی و اجتماعی بوده است.
رشد و اعتلای هرجامعه ای مرهون تلاش معلمان و اساتیدی است که در راه علم آموزی و تربیت انسان‌های شایسته که آینده ساز سرزمین خود هستند صادقانه و مخلصانه کوشیده‌اند و از این‌رو معلمان ما با تمام توان در تلاشند تا جامعه اسلامی ایران را به سلاح علم و دانش تجهیز کنند تا بر بلندای این سرزمین پرچم افتخار و برازندگی به اهتزار درآید و افق های روشنی پیش روی مردمان ایران اسلامی گشوده شود.
امیدواریم در دنیای امروز که موضوع سواد و گستره دانش بسیار فراخ‌تر از گذشته شده و علاوه بر خواندن و نوشتن، آموزش مهارت‌های مختلف نیز به آن افزوده شده است، در این مسیر سراسر نور پیش رو همه معلمان، اساتید و سوادآموزان عزیز موفق و سربلند باشند.
بر خود وظیفه می دانم هفته سوادآموزی را بر همه دلسوزان و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت بویژه دلسوزان حوزه سوادآموزی که برای رسیدن به اهداف والای سازمان نهضت سواد آموزی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، تبریک گفته و برای آنها توفیق روز افزون مسألت دارم.

فتح الله حقیقی
استاندار زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار