معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در مدارس

ملارد(پانا)- جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران و هم چنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در مدارس

کرونا بدون توجه به مرزهای جغرافیایی در تمام ابعاد زندگی انسانها سایه گسترده و بسیاری از نگاهها، تفکرات و سبکهای زندگی را دستخوش تغییر کرده است. در این روزهای تلخ و غم‌انگیز کرونایی، وجه مثبت آن، بیشتر در کنار هم بودن اعضای خانواده که کانون آن همواره برای ما بسیار بااهمیت و مقدس می‌باشد؛ تمرینی است آموزنده به ویژه برای فرزندان جهت افزایش صمیمت وهمدلی.

در این راستا رضا حضرتقلی، از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز با هدف هویت‌یابی دختران و همچنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده، خبر داد.

حضرتقلی به پانا گفت: اهداف کیفی این جشنواره تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران درخانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا هستند.

او افزود: مخاطبین این جشنواره، دانش‌آموزان دختر همه دوره‌های تحصیلی هستند و موضوعات جشنواره، دختران، خانواده، گذر از کرونا است.

حضرتقلی خاطرنشان کرد: رشته‌های این جشنواره نیز شامل: هنرهای تجسمی(عکاسی)، فیلم و هنرهای نمایشی(فیلم بلند داستانی و فیلم کوتاه، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار