معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

دستگاه تعلیم و تربیت قدردان حمایت های بی دریغ ائمّه جمعه استان است

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار با امام جمعه سلطانیه عنوان کرد، دستگاه تعلیم و تربیت استان قدردان حمایت های بی دریغ ائمّه جمعه استان از فعالیت های تربیتی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم و تربیت قدردان حمایت های بی دریغ ائمّه جمعه استان است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیات همراه به شهرستان سلطانیه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با حضور در محل دفتر امام جمعه شهرستان سلطانیه، با وی دیدار نمودند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در این دیدار با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز، قرآن و عترت را دو رکن مهم و جدانشدنی از هم دانست و گفت: عمل به دستور قرآن و عترت موجب سعادت انسان می شود.

وی با اشاره به وظایف و اهداف معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظایف مهم معاونت پرورشی است.

حسینی نسب پرورش را مقدم بر آموزش دانست و با اشاره به اهمیت پرورش و خودسازی افزود: پرورش دانش آموزان قرآنی در رشته های حفظ کل، جز و موضوعی قرآن از دستاوردهای خوب معاونت پرورشی است.

وی با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام و آثار تربیتی آن و همچنین ارزش نماز جماعت بر اهتمام به اقامه نماز در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: نماز در هر حال آثار تربیتی و بازدارندگی دارد.

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از حمایت های بی شائبه ی امام جمعه ی شهرستان سلطانیه از برنامه های مختلف پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش سلطانیه قدردانی نموده و افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان مرهون هدایت ها و رهنمود های ارزشمند ائمه محترم جمعه می باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار مهدی زمانی مدیر اداره آموزش و پرورش سلطانیه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره آموزش و پرورش به ویژه در حوزه پرورشی و فرهنگی از امام جمعه محترم سلطانیه و نیز از حضور معاون محترم پرورشی فرهنگی اداره کل و هیئت همراه تشکر نمود و افزود: به نوبه خود و به نمایندگی از مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه از زحمات بی دریغ امام جمعه محترم که حامی بزرگ آموزش و پرورش هستند تشکر نموده و استمرار این امر را در سایه رهنمود های راه گشای ایشان را خواهانم.

گفتنی است در پایان این دیدار از خانم زینب قاسمی از دانش آموزان آموزشگاه دخترانه سیزده آبان روستای ویر که برگزیده بیست و هشتمین دوره مسابقات درسهایی از قرآن بود تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار