امدادرسانی به سه زن باردار در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی از امدادرسانی مشترک اورژانس و هلال احمر به سه زن باردار در روستا‌های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به سه زن باردار در آذربایجان شرقی

وحید شادی نیا گفت: در عملیاتهای جداگانهٔ امدادیِ ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های اهر و اسکو و خداآفرین ۳ مادر باردار به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در تشریح این ماموریت‌ها افزود: با دریافت گزارش زن باردار در روستای پارچه قشلاقی شهرستان اهر تیمی متشکل از اورژانس و امداد و نجات هلال احمر راهی جاده‌های برفی و صعب‌العبور شد و پس از سه ساعت توانستند مادر ۱۹ ساله را برای ادامه اقدامات درمانی به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انتقال دهند.

وی ادامه داد: در ماموریت دیگری در روستای آغجه کهل شهرستان اسکو، تیم مشترک امدادی و یک تیم پشتیبان اورژانس عازم روستا شدند و زن ۳۱ ساله بارداری را برای اقدامات لازم به بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو منتقل کردند.

رئیس اورژانس استان گفت: همچنین پس از دریافت گزارش اورژانس مبنی بر ضرورت امدادرسانی به زن باردار در روستای دیش گدیگی بخش منجوان در خداآفرین و قطع راه‌های ارتباطی جاده فرعی کلاله به حسن بیگلو به دلیل برف و کولاک، نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال احمر پس از ساعت‌ها تلاش به محل زندگی زن باردار رسیدند و با کمک ماما نوزاد متولد شد و با تشخیص وی نیاز به انتقال مادر و نوزاد به مراکز درمانی نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار