اجرای مانور زلزله فرضی درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مانور ساعت صفر در استان تهران اعلام و بر اساس این مانور، زلزله ای با قدرت ۵.۷ در مقیاس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین، شهرستان اسلامشهر را لرزاند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور زلزله فرضی درشهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، در جریان برگزاری این مانور، تیم‌های جستجو و نجات شهری، آنست، ارتباطات رادیویی، واکنش سریع، اسکان اضطراری و امدادی در منطقه زلزله زده فرضی مستقر شدند و امدادگران خدمات امدادی و کمک‌های اولیه را برای هزار آسیب‌دیده این زمین لرزه ارائه دادند و چادرهای امدادی نیز برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان برپا شد.

در این‌مانور که به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله در پارک اسکان اضطراری چیچکلو در شهرستان اسلامشهر برگزار شد، 400 نیروی امدادی در جهت اجرای آن حضور داشتند.

ولی پوری رئیس سازمان امداد و نجات، درجاتی مدیر کل بحران استانداری تهران، فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، علیرضا جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهر، فخرالدین محمدی رئیس هلال احمر شهرستان و دیگر مسئولان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران حضور داشتند و دیگر مدیران عامل استان‌ها نیزبه صورت ویدیو کنفرانسی در این مانور شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار