درخشش‌ دانش‌آموزان اسلامشهری درمسابقات دانایی و توانایی با کسب 4 رتبه کشوری

اسلامشهر (پانا) - چهارنفر از دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر توانستند در مرحله کشوری مسابقات دانایی و توانایی ویژه دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه رتبه اول تا سوم را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش‌ دانش‌آموزان اسلامشهری درمسابقات دانایی و توانایی با کسب 4 رتبه کشوری

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در این رابطه اظهار کرد: این جشنواره شامل چهار بخش آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری است که دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر پس از کسب سیزده مقام استانی توانستند به 4 مقام برتر کشوری دست یابند.

او در ادامه افزود: جشنواره دانایی و توانایی با سیاست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تلاش برای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش‌آموزان و عملکرد بیشتر و بهتر در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین تقویت فرهنگ انس با کتاب به صورت مجازی برگزار شد.

بنار تصریح کرد: دانش‌آموزان، فاطمه حسنا ثابت مقدم پایه هفتم از مدرسه فرزانگان، زهرا اسکندری پایه نهم از آموزشگاه اسدیان، امیرحسین مهدی زاده پایه یازدهم از مدرسه دولتی شهید کلینی رتبه اول و امیر حق پرست پایه دهم از مدرسه ولیعصر(عج) با کسب رتبه دوم به عنوان برگزیدگان این مسابقه در مرحله ملی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار