انبار غیرقانونی آرد حمایتی در زابل شناسایی شد

پرونده قاچاق کالا برای محتکر آرد حمایتی تشکیل شد

زاهدان (پانا) - معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اعلام کرد یک انبار که اقدام به نگهداری و قاچاق آرد حمایتی کرده بود در شهرستان زابل شناسایی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انبار غیرقانونی آرد حمایتی در زابل شناسایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد قاسمی اظهار کرد: طی گشت مشترک نظارتی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت زابل، اطلاعات سپاه و تعزیرات حکومتی از یک انبار غیر قانونی تعداد ۲۲۰ کیسه آرد حمایتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در قالب گشت مشترک، بازرسان صنعت، معدن و تجارت با همکاری ماموران اطلاعات سپاه و تعزیرات حکومتی انبار غیر قانونی آرد حمایتی مخصوص نانوایی‌ها را که در آن مبادرت به نگهداری و قاچاق یک کامیون آرد به میزان 220 کیسه 40 کیلویی کرده بودند شناسایی و پس از بررسی جهت عوامل دست اندرکار قاچاق اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، پرونده تخلف قاچاق به ارزش 560میلیون ریال تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به سوءاستفاده سودجویان از شرایط اقتصادی و اجحاف در حق شهروندان با ایجاد کمبود و احتکار کالاهای اساسی از مردم عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه انبار غیر مجاز و جابجایی مشکوک این کالاها مراتب را از ازطریق ستاد خبری ۱۲۴ و سایر سامانه های خبری اطلاع دهند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار