۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های دماوند و فیروزکوه اختصاص می‌یابد

دماوند(پانا)- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از اختصاص یافتن تجهیزات پزشکی به بیمارستان های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های دماوند و فیروزکوه اختصاص می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری تارود، رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در رابطه با این موضوع گفت: جلسات مختلفی در محل مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد و قرار شد ۳۰ قلم تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های سی‌تی‌اسکن و اکسیژن‌ساز با اعتبار ۸ میلیارد تومانی به بیمارستان‌های فیروزکوه و دماوند اختصاص یابد.

اودر ادامه گفت: از لحاظ رده‌بندی تجهیزات پزشکی در رده هفتاد و هشتم کشور قرار داشتند که با تجهیز این وسایل این شهرستان‌ها در رده دوم قرار می‌گیرند.

رسولی‌نژاد ادامه داد: تا دهه مبارک فجر بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و اکسیژن‌ساز مجهز خواهد شد و همچنین تلاش داریم مجموعه ورزشی کارگران فیروزکوه که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

او در آخر اظهار کرد: در این خصوص جلساتی با وزارت کار و تعاون برگزار شده و قرار شد با تخصیص اعتبار ۶ میلیارد تومانی این مجموعه ورزشی اردیبهشت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار