برگزیدگان پویش دانش‌آموزی «من و یار مهربانم» معرفی شدند

ساری (پانا) - سازمان دانش‌آموزی مازندران در پویش «من و یار مهربانم» از دانش‌آموزان استان خواسته بود که با شرکت در این پویش در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، دعوت و تشویق به مطالعه ‌کنند. اسامی برگزیدگان این پویش امروز اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان پویش دانش‌آموزی «من و یار مهربانم» معرفی شدند

مازندران بیش از 500 هزار دانش‌آموز دارد و حدود 120 هزار نفر آنان عضو تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در سازمان دانش‌آموزی هستند. سازمانی که با هدف اصلی تربیت اجتماعی، در بسط سه دانش معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی میان دانش‌آموزان و مربیان برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند. در دانش معرفتی، دانش‌آموزان با منش‌های تشکیلاتی، آداب اجتماعی و معرفت اعتقادی و دینی زیر نظر مربیان آموزش‌دیده آشنا می‌شوند. منش‌های دوازده‌گانه تشکیلاتی که از مبانی اولیه تشکیلات است، شامل ادب و خوش‌خلقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی، دوستی با طبیعت، دیانت و معنویت، نظم‌‌پذیری و قانونمداری، میهن‌دوستی، تلاش و صرفه‌جویی، شجاعت و دلیری، عدل و انصاف، مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی، تدبیر و تفکر است.

محمد رضایی سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران در این خصوص گفت: «سازمان دانش‌آموزی مازندران با توجه به رسالت خود در بسط توانایی تدبیر و تفکر در میان دانش‌آموزان، به بهانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی پویش دانش‌آموزی من و یار مهربانم را برگزار کرد.»

او با اشاره به این پویش در دو قالب بازگویی خلاصه یک کتاب و توصیف کتابخانه خانه ما برگزار شده بوده، اعلام کرد که دبیرخانه این پویش پس از داوری آثار دریافتی، برگزیدگان را معرفی کرد.

اسامی برگزیدگان این پویش را در لینک زیر می‌توانید ببینید:

برگزیدگان پویش من و یار مهربانم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار