معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی مستند به سند تحول بنیادین و بیانیه ی گام دوم انقلاب است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی مستند به سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است، برای اولین بار درکشور در استان بوشهر شروع شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی مستند به سند تحول بنیادین و بیانیه ی گام دوم انقلاب است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در نشست توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در شهرستان تنگستان اظهار کرد : طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی، پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش‌و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و تهیه و تدوین شده است .

وی افزود: این طرح حاصل بیست سال کار و فعالیت پرورشی ، فرهنگی و تربیتی است که در کارگروه های مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گرفته است .

نائب رئیس ستاد استانی طرح دانش آموزتراز انقلاب اسلامی با اشاره به رونمایی پوستر طرح در شهریور1399 توسط آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این طرح در سال تحصیلی جاری به صوت آزمایشی در مدارس دوره متوسطه دوم و با همکاری همه عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس اجرا می شود.

موحدی افزود: هدف از اجرای این طرح، تربیت و شناسایی دانش آموز مطالبه گر و دغدغه مند و فعال اجتماعی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، شبکه بندی داش آموزان تراز انقلاب و الگو سازی و دانش آموزی تمام ساحتی است.

وی اضافه کرد: برای تحقق اهداف این طرح ابتکاری باید از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای برون سازمانی استفاده شود.

گفتنی است در حاشیه این جلسه دبیرخانه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در محل دارالقرآن المهدی(عج) شهر اهرم افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار