تجلیل از دانش‌آموزان حائز رتبه زیر هزار کنکور ۹۹در آموزش وپرورش ورامین

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین، از ۳۲ نفر از دانش‌آموزانی که در کنکور ۹۹ موفق به کسب رتبه دو یا سه رقمی شدند تشکر کرد و در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان از تقارن عمدی و هدفمند این مراسم و روز پژوهش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان حائز رتبه زیر هزار کنکور ۹۹در آموزش وپرورش ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش ورامین طی مراسمی باشکوه، از ۳۲ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه زیر هزار در کنکور ۹۹ تجلیل به عمل آمد.

امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات این دانش‌آموزان این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

او کسب این موفقیت را حاصل تلاش وافر و مستمر خود دانش‌آموزان دانست و گفت: اگر زحمات معلمین مدارس و پدر و مادر مکمل زحمات دانش‌آموزان نمی‌شد، شاید این مهم به راحتی قابل اکتساب نبود.

امیر محمدی در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان از تقارن عمدی و هدفمند این مراسم و روز پژوهش خبر داد و گفت: این موفقیت قابل قدردانی است و آغاز راهی جدید، که در همین راستا هدیه‌ای ارزشمند باید در اختیار این دانش‌آموزان قرار گیرد چرا که قبولی در دانشگاه به منزله باز شدن مسیری به سوی اقیانوس ارزشمند و ژرف علوم است، که پژوهش به عنوان ابزاری قدرتمند، غور و تفحص در این اقیانوس را امکان‌پذیر می‌کند. به این منظور، طبق توافقنامه‌ای که با باغ نوآوری امضا شده است، استفاده این دانش‌آموزان به عنوان هدیه‌ای از طرف آموزش و پرورش، از امکانات پژوهشی این باغ فراهم شده است. البته لازم به ذکر است که این باغ تحت نظارت مرکز فناوری ریاست جمهوری است و تنها مرکز پژوهشی شرق استان تهران است.

سعید تاجیک فرمانده نیروی مقاومت ناحیه ورامین نیز ضمن تبریک این موفقیت به دانش‌آموزان با اهدای لوح و هدایا از این دانش‌آموزان تقدیر کرد و خطاب به آنها گفت: دانش‌آموزان عزیز نسبت به وطن متعهد باشید. شاید این موفقیت شما غیر از زحمات شخص شما مدیون سرمایه‌های ملی است که در اختیار شما قرار گرفته است. یک انسان انقلابی کسی است که سعی در برون رفت از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب را دارد.

او در ادامه گفت: امکان عضویت این دانش‌آموزان در کانون آینده سازان انقلاب اسلامی فراهم آمده که در این کانون به همراه دیگر نخبگان کشوری فعالیت‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به یک هم افزایی خواهد انجامید، تا اینکه نگرش علمی و اندیشه‌های نخبگان مبنای حل مشکلات کشور در آینده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار