فعالیتهای فرهنگی و تربیتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اجلاسیه نماز منطقه کاکی گفت برای برگزاری پیش اجلاسیه نماز در سطح استان و مناطق ، همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دستگاههای اجرایی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای فرهنگی و تربیتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است

علی موحدی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان طراحی و تنظیم و با هدف آموزش مهارتهای زندگی و توانمندسازی آنها در تمام ساحتهای تربیتی به مدارس ابلاغ می شود.

او گفت: برای اجلاسیه های کشوری و استانی نماز تاکنون قریب به هفتصد اثر در قالبهای مختلف تولید شده است.

موحدی ضمن تاکید بر کیفیت بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی، هنری بیان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر برای انجام ماموریت های نظام مقدس اسلامی از همه ظرفیت ها و منابع در اختیار ، استفاده و در همه صحنه ها حضور موثر دارد .

معاون پرورشی و فرهنگی استان بوشهر افزود: با وجود همه محدودیت های کرونایی، برگزاری پیش اجلاسیه های نماز مورد استقبال دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان قرار گرفته است.

پیش اجلاسیه نماز منطقه کاکی با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین پور امام جمعه ، بخشدار ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تعدادی از مسوولین بخش ، جمعی از اولیاء و دانش آموزان برگزار و در پایان مراسم از فعالان نماز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار