کسب رتبه برتر ناحیه یک بندرعباس در اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان

هرمزگان(پانا)-دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان کشور با عنوان (زندگی به سبک روح الله) حائز رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر ناحیه یک  بندرعباس در اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان (زندگی به سبک روح الله) با حضور مسئولین وزارتی و استانی بصورت مجازی (ویدئو کنفرانس) از سامانه lync و پخش زنده (لایو) در شبکه شاد (کانال معاونت پرورشی و فرهنگی ) برگزار شد .

نخستین جشنواره آئینه زمان در سال تحصیلی 99-98 همزمان در سراسر کشور بخشنامه شد و برخی از کارمندان و دانش آموزان این ناحیه در آن شرکت کردند که پس از برگزاری این جشنواره در نهایت امروز صبح اختتامیه آن به صورت جلسه ویدئو کنفرانس در برنامه شاد برگزار شد .

اختتامیه نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری آئینه زمان در حالی برگزار شد که برخی از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک در این جشنواره حائز رتبه های برتر شدند .

در این جشنواره افراد ذیل از ناحیه یک بندرعباس حضور داشته و به کسب رتبه های برتر دست یافتند :

در گروه خبر نویسی خانم ساقی احمدیانی از استان هرمزگان شهر بندرعباس دانش آموز متوسطه اول دبیرستان دخترانه نورالهدی به کسب رتبه سوم نائل آمد .

در نمایش صحنه ای نیز که به کارگردانی آقای بابک دهقانی از استان هرمزگان شهر بندرعباس برگزار شد، دهقانی معاون پرورشی دبستان پسرانه سما شعبه یک از ناحیه یک بندرعباس به رتبه برگزیده نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار